NexGolf b(l)ogi

Tervetuloa NexGolfin blogiin! Pyrimme täällä kertoilemaan satunnaisen epäsäännöllisesti uusia asioita sekä NexGolfista että asian vierestä.

Blogissa on myös moderoitu kommentointi sallittu, joten osallistu ihmeessä aktiivisesti keskusteluun! Voit myös olla meihin yhteydessä sivustomme yhteydenottolomakkeen kautta, ja ehdottaa esim. käsiteltäviä aiheita.

03.07.2016

/// NexGolf Premium -palvelu nyt julkaistu!

Mikä on NexGolf Premium -palvelu? Se on lisäarvoa tarjoava palvelu pelaajalle, joka tuo mukanaan sekä NexGolf Premium App -mobiilisovelluksen käyttöoikeuden, että lisäarvotoimintoja myös www-käyttöliittymään, kuten esim. omat listat sekä pelaajakohtaiset kommentit ajanvaraukseen, julkisten kommenttien asetusmahdollisuus yms.

Julkistamme palvelun nyt keskelle kuuminta kautta siten, että palvelu aluksi tuo Premium Appin käyttöoikeuden, lisäarvotoimintoja elo-syyskuussa, ja jatkossa uusia toiminnallisuuksia joka kaudelle.

Palvelu on nyt tälle pilottikaudelle veloitukseton (31.3.2017 asti), mutta se pitää aktivoida NexGolfin web-käyttöliittymässä syöttämällä oman luottokortin tiedot. Voit perua palvelun milloin vain. Palvelun kuvauksessa kerromme asiasta lisää. Palvelun aktivoimisen löydät kirjautumisen jälkeen etusivun yläosasta.

Ja mitä Premium App sitten on? Kokeile! Löydät sen nyt kaikille 3 pääalustalle (iOS, Android, Windows Phone) kaupoista hakusanalla NexGolf. Appissa on ajanvarauksen lisäksi myös kätevä sähköinen tuloskortti näppärine väylän tapahtumien tilastointeineen, GPS-toiminteinen Draivin ym. mittaus, sekä ensimmäinen versio My Tour -kaverikisoista, jolla hallinnoit vaikkapa Skinit tuosta vaan!

Olkaa hyvä! Ps. myös vaalea teema löytyy Appissa!

Kommentointi

Nimi:
Otsikko:
Kommentti:

LahdenGolf

Moro,
Lahden Golfin mestari kenttä ei toimi premiumin mobiili tuloskortissa...muuten todella tervetullut juttu 👍

Toni Naukkarinen - su 3. heinäkuuta 2016 16.46.55

Re: NexGolf Premium -palvelu nyt julkaistu!

Kiitos kommentista!

Tuossa on todennäköisesti jokin puutteelllinen tii-tietojen asetus ko. kentän osalta Golfliiton Verkkotietopalvelussa. Tukemme ottaa arkena yhteyttä Lahden Golfiin asian korjaamiseksi.

NexGolf Team Member - su 3. heinäkuuta 2016 16.54.41

Premium app

My tour- kisa ei käynnisty, tulee viesti, että toiminto epäonnistui. Pelimuotoihin olisi hyvä saada valita useampi peli samaan kierrokseen esim. lyöntipeli ja skinit. Muuten "aihio" vaikuttaa hyvältä.

Henry Hartikainen - ma 4. heinäkuuta 2016 15.05.25

RE: Premium app

Tämä johtuu bugista, joka pian korjataan: asetukset hyväksyvät pottiin ym. euromääriin vain pisteen, kun myös Suomen localen mukainen pilkku toki pitää hyväksyä. Tähän tulee korjaus, jonka myötä molemmat hyväksytään. Nyt saat toimimaan, kun käytät pistettä.

Kiitos huomiosta!

NexGolf Team Member - ma 4. heinäkuuta 2016 15.08.15

Aktivointi ei onnistu

Vaatii maksutavan lisäämistä, jota ei anna kuitenkaan tehdä!

- ti 5. heinäkuuta 2016 10.35.42

RE: Aktivointi ei onnistu

Ota ihmeessä tukeemme yhteyttä info-osoitteeseen!

Veikkaisin, että kyseessä on esim. se, että yrität aktivointia IPadilla. Kuulostaa siltä, ettei evästeet ole sallittu. Ne tulee sallia, niin sitten kyllä onnistuu!

NexGolf Team Member - ti 5. heinäkuuta 2016 10.48.12

aktivointi

appsissa tulee ilmoitus että aktivoi nexgolfin www sivuilla. Missä osoitteessa tämä tehdään? Maksutavan jo syötin. missä maksutavan saa pois?

juha - la 6. elokuuta 2016 11.17.09

My tour

My Tour toiminto ei toimi, tulee viesti, että toiminto epäonnistui

Kari Aitio - su 7. elokuuta 2016 09.55.32

RE: aktivointi

Aktivointi tapahtuu kirjautumalla oman kotiseurasi NexGolfiin, ja pelaajan etusivun oikeassa yläkulmassa on tämä aktivointi-nappi.

Maksukortin tiedot voit poistaa Oma NexGolf-osiossa.

Mikäli kaipaatte vielä apua näissä asioissa, kannattaa olla suoraan info-osoitteeseemme maililla yhteydessä.

NexGolf Team Member - ti 9. elokuuta 2016 10.00.38

RE: My tour

Hei, mikäli ongelmaa toistuu vielä, ota yhteys info-osoitteeseemme maililla, niin tarkistetaan, mistä on kysymys.

NexGolf Team Member - ti 9. elokuuta 2016 10.01.56

kysymyksiä ja kommentteja

Hei,

kai tämä PREMIUM App on tulossa myös suomenkielellä, olemme Suomessa ja palvelua käyttävät suomalaiset.

Appin "My stats" ilmoittaa pisteitä, en koskaan pelaa pistebogeyta vaan scr-lyöntipeliä?

Uusi nexgolf-käyttöliittymä (selaimella) ilmoittaa pelattuja kierroksia 51 (ilmeisesti varauksia) ja Premium App ilmoittaa "Rounds played 24"? Eli miten tilastot erottavat kilpailukierrokset ja tavalliset tasoituskierrokset, entä harjoituskierrokset?

Saako tasoituskehityksen tarkasteluun selkeän vanhan tyylisen näkymän? Tätä kannattaa verrata vanhaa ja uutta vierekkäin, käytettävyydessä menty taaksepäin. Lisäksi Appissa ei taida olla ollenkaan tätä mahdollisuutta tarkastella tasoitushistoriaa?

Ilmeisesti Golfboxista tuotu tuloskortti "My stats" alla, antaa ilmoituksen "Invalid Scorecard" eikä korttia voi tarkastella?

Appin tilastoissa "ST", eli ilmeisesti "strokes" tietuekentän värikoodit ovat aika omaperäiset? Nyt birdie on sininen, bogey on oranssi ja tupla on punainen!?

Ottakaa mallia esim. European Tour Appin tilastoista ja esittäkää värikoodit kuten yleisesti on totuttu, eli oranssi/keltainen eagle, punainen birdie, harmaa par, sininen, tumman sininen, musta ovat bogey, tupla tai huonompi.

Yleisesti, "<" ns. palaa -painike voisi olla suurempikokoinen, nykyiseen on melko vaikea osua.

Mikä funktio on "Buddies" alla olevalla yksittäisen "Buddy" näkymällä? Listauksessa näkyy samat tiedot, ja klikkaamalla saa lisäinfona kaverin jäsennumeron? Missä varaukset, kauden paras tulos? pelatut kierrokset jne. ?

Kaverin tekemiä varauksia ei näe? Sama ongelma uudessa nexgolf-palvelussa, vanhan Nexgolfin "Buddies" toiminossa saman henkilön tekemät aktiiviset varaukset näkyvät.

Ajanvarauksen ">" painikkeiden väri on välillä harmaa ja välillä musta? Varausta ei kuitenkaan voi tarkastella?

Appilla tehdyn varauksen jälkeen (Iphone) tulee "notify" varaus hyväksytty ja tämän jälkeen ohjelma sekoaa? Varauksen poistosta olisi hyvä saada myös "notify".


Rakentavin terveisin
Palvelumuotoilija

London calling... - to 25. elokuuta 2016 11.00.44

RE: kysymyksiä ja kommentteja

Kiitos ansiokkaasta palautteesta! Adressoimme kohta kohdalta:

Kielisyys: Premium App on suomeksi ja englanniksi, localet tulee automaattisesti sen mukaan, millä kielellä kännysi toimii. Nimimerkkisi antaa viitteitä, että käytät kännykkä englantilaisin localein -> englanti.

My Stats & pisteet: Eipä meilläkään niin paljon varsinaisesti pelata pistebogia, mutta kun tasoitusmääräysten mukaisesti tasoitukseen vaikuttavat nimenomaan pisteet. Suurin osa golfareista - toivottavasti ainakin - pelaa pistebogia, koska se on armeliaampaa, nopeampaa ja soveltuu myös hieman heikommille pelaajille. Lyöntipeli sopii ehkä 10 % golfareista, pistebogey sopii kaikille. Tuomme Statseihin kyllä parannusta, joten kommentti huomioitu!

Kierrosmäärät: Tässä ei itse asiassa ole kyse ollenkaan jätetyistä kilpailu-, tasoitus- tai harjoituskierrosten tuloskorteista, vaan vahvistettujen varausten määrästä kotikentälläsi. Pelaajan uusi käyttöliittymä laskee tällä hetkellä kierrosmäärät siten, että se ottaa huomioon myös pelaajan muille tekemät varaukset. Tämä tullaan muuttamaan siten, että ainoastaan pelaajan omat varaukset näkyvät kierroslaskurissa.

Invalid Scorecard, joku bittihän on poikittain. Toki, jotta voimme tarkastella mistä on kyse, tarvitsemme tiedon sinusta, että päästään yksityiskohtiin -> contact info-mailimme.

Värit: ks tuorein blogikirjoitus väreistä. Alallahan ei ole standardeja. Värit noudattelivat USPGA, nyt European Tour. Olympialaisissa oli omansa jne.

Buddies osalta tulee paljon lisää toimintoja jatkossa, monenlaista.

Ajanvarauksen > kommentti ei oikein aukene, mitä tarkoitat, ja missä näkymässä, kerrotko tämänkin infoomme, kiitos, tarkemmin!

NexGolf Team Member - ma 29. elokuuta 2016 15.10.06

Copyright NexGolf Oy