NexGolf-versiotiedote 06c-2022

20.6.2022

Palveluryhmien varausraportti

Palveluiden varauskalenterin varauksiin on tehty oma raportti, joka antaa tietoa palveluiden käytöstä.

Raportti löytyy Päävalikko > Raportit > Palveluryhmien varausraportti. Raportilla voidaan hakea tietoa palveluiden, kuten golfautojen, vuokrasettien jne. käytöstä.

Green feen maksaminen mahdolliseksi jäsenen ajanvarauksessa

Mikäli käytössänne on Paytrailin alikauppiassopimus, voitte ottaa käyttöön green feen maksamisen NexGolfin jäsenen käyttöliittymässä.

Green fee -maksaminen asetetaan mahdolliseksi Käyttäjäryhmän asetuksissa. Jäsenille käytössä oleva hinnasto määritellään Asetukset-sivulle tuodussa uudessa Hinnastot-osiossa.

Hinnastossa määritellään hinta käyttäjäryhmittäin sekä erikseen vieraspelaajille. Maksaminen voidaan määrittää Hinnaston asetuksista pakolliseksi.

Hinnasto voidaan tehdä myös Muut-hinnalla, joka on voimassa kaikille oman seuran pelaajille, joille ei ole määritetty käyttäjäryhmäpohjaista hintaa. Muut-hinnassa tulee huomioida, että esimerkiksi osakkaille tarjotaan tällöin maksamista, jos osakkaat ryhmässä maksaminen on käytössä.

NexGolf maksaminen on tulossa myöhemmin myös NexGolf-appiin. Emme toistaiseksi suosittele pakotetun green fee -maksamisen käyttöä, koska varausta ei tällöin voi vielä tehdä apin kautta.

Mikäli haluatte green fee -maksamisen käyttöön, mutta teillä ei ole vielä alikauppiassopimusta, olkaa yhteydessä asiakastukeen. Alikauppiassopimus edellytetään, jotta pelaajat voivat maksaa esimerkiksi kilpailumaksunsa, green feensa tai vaikka jäsenmaksunsa joko NexGolfissa tai Teetime.fi-palvelussa.

Osakasraporttipohja

Osakasraporttipohjaan on tuotu mahdolliseksi hakea raportille osakkaan y-tunnus.

Raporttipohjat löytyvät NexGolfista: Päävalikko > Raportit > Raporttipohjat > Osakasrapporttipohja. Osakasraporttipohjaa voidaan käyttää Osakerekisteri > Osakkaat sivun kautta.

Mainokset

NexGolfin etusivulla ja pelaajan NexGolfissa on pelaajille esillä mainoksia. Kirjautumisen yhteydessä mainoksista kysytään evästeiden hyväksymistä. Mainoksia ei näytetä Premium Club -seurojen pelaajille eikä Premium-tilaajille.

Kilpailuun ilmoittautuminen mobiiliselaimella

Joissakin mobiili-selaimissa on kilpailun ilmoittautumisessa ilmennyt ongelmia valintalistojen (select) kanssa ja esimerkiksi sarjan vaihtaminen ei ole aina ollut mahdollista. Tästä johtuen valintalistat esim. sarjan ja lähtöaikatoiveen osalta on korvattu valintaruuduilla, jotka toimivat mobiililaitteissa luotettavammin kuin listat.

Autojen vapautumiseen tarkennuksia

Uuden ajanvarauksen kautta perutuissa varaukissa ollut ongelma auton vapautumisesta on korjattu.