NexGolf-versiotiedote 06d-2022

22.6.2022

Kilpailun viimeisten reikien piilotus

Kilpailun kierroksen tiedoissa voidaan asettaa piilotetut reiät NexGolfin Live Scoring ja appin Leaderboard -näkymissä. Näin live-tulospalvelua voidaan käyttää esimerkiksi yritystapahtumissa, mutta jännitys lopullisesta sijoituksesta säilyy tulosten viralliseen julkaisemiseen asti.

Asetuksella "Tuloksista piilotettavien viimeisten reikien määrä:" määritellään montako viimeistä reikätulosta piilotetaan.

Esimeriksi jos Tuloksista piilotettavien viimeisten reikien määrä =  3,  niin live-tulospalvelussa ei näytetä reikien 18, 17 ja 16 tuloksia, eikä niitä huomioida pelaajan kokonaistuloksen esityksessä. Oletuksena reikiä ei piiloteta.

Jos kilpailu pelataan yhdeksänreikäisenä, esimerkiksi 1-9 rei'iltä ja halutaan piilottaa reikien 8 ja 9 tulokset, asetetaan piilotettavien reikien määräksi 11.

Palveluiden varaus ja palveluidenvarauskalenteri

Palveluiden varauskalenterin käytettävyyttä on parannettu asettamalla palvelun varausta kuvaavat viivat paksummaksi, jolloin kursorin vieminen viivan päälle on helpompaa. Samalla on tuotu esiin suljettujen / ei käytössä olevien autojen selite, ts. ajankohta ja syy auton varaukselle tulee näkyviin myös näissä, kun hiiren vie varatun palvelun varausta kuvaavan viivan päälle.

Palvelun sulkemiseen on lisätty ohjeistus, jotta palvelua suljettaessa osataan ottaa huomioon palvelulle varattava aika niin, että palvelulle ei tule tuplavarauksia.

Kilpailun ilmoittautumisen sähköpostivahvistus

Kilpailuntietoihin on tuotu asetus "Lähetä sähköpostivahvistus CM tekemistä ilmoittautumisista" (Kyllä / Ei). Asetus on oletuksena "kyllä".

Asetuksella voidaan estää tarvittaessa caddiemasterin tekemästä kilpailuilmoittautumisesta lähtevä vahvistusviesti. Toiminto on erittäin kätevä esimerkiksi kutsukilpailuissa,  kun halutaan ettei kutsutuille lähde automaattisesti tietoa, että heidät on lisätty kilpailuun.

Kilpailun osallistujajonoon ilmoittautuneille lähti aiemmin vahvistusviesti kilpailuilmoittautumisesta, joka on nyt poistettu, jotta pelaaja ei virheellisesti luule päässeensä kisaan jonon sijaan.