NexGolf-versiotiedote 1-2024

8.1.2024

Kilpailu-uudistus

NexGolfin kilpailujen uudistuksen ensimmäinen vaihe on nyt valmis ja käytössänne. Ensimmäisessä vaiheessa kilpailujen käytettävyyttä ja käyttäjäkokemusta on parannettu. Osana käytettävyyttä kilpailumoduulin ulkoasu on uudistettu ja kilpailujen toiminnot on ryhmitelty uudestaan. Kilpailujen taustateknologia on samalla uudistettu, mikä mahdollistaa ketterän jatkokehityksen esimerkiksi uusien kilpailumuotojen osalta.

Uusi tapa navigoida

Kilpailujen navigointi on saanut uuden tyylin, jossa sivuvalikon sijaan toimintoja operodaan sivun ylälaidasta.

Kilpailut, Viikkokisa/Ranking, Sarjapohjat, Kentät, Tarrapohjat ja Kategoriat ovat sivun ylälaidassa. Kilpailut-sivun alle listautuvat kaikki kilpailut ja niistä näytettäviä tietoja on uudistettu asiakkaidemme toiveiden mukaisesti, Kilpailulistauksen uusia ominaisuuksia ovat kuukausivalinta ja kilpailuhaku, jotka nopeuttavat kilpailuissa navigoimista.

Kilpailujen sisällä kierrokset, lähdöt ja tuloskortit on erotettu omiksi sivukokonaisuuksiksi.

Kilpailun hintojen asettaminen

Kilpailun hintojen asettaminen on uudistettu. Jatkossa luodaan hinta, johon kytketään pelaajaryhmät, joille ko. hinta on tarjolla. Pelaaja näkee kilpailuun ilmoittautuessaan kentän hinnalle antaman nimen, jolloin pelaajan käyttäjäryhmä ei tule näkyviin pelaajalle.
Voidaan esimerkiksi luoda Osakkaiden hinnasto, pelioikeutettujen ja jäsenten hinnasto sekä vieraiden hinnasto, joille kaikille saadaan oma nimi ja rajattua pelaajaryhmät halutulla tavalla.

Tuloskorttien syöttäminen

Tuloskorttien syöttönäkymä on muutettu informatiivisemmaksi. Nyt kaikki tuloskortit listataan samaan taulukkoon ja taulukossa näkyy kuinka monelta reiältä kuhunkin korttiin on syötetty tulos. Tämä helpottaa tilannekuvan seuraamista Mobile Scores -tilassa. Tuloskorttilistaus on helppo järjestää haluamaansa järjestykseen otsikkorivin sarakeotsikkoa klikkaamalla.

Tulevaa

Kilpailujen uudistus jatkuu talven 2024 aikana ja tulemme tuomaan kilpailuihin lisää uusia ominaisuuksia ja parannuksia. Otamme myös mielellämme vastaan palautetta uudistuksesta jo tässä vaiheessa.