NexGolf-versiotiedote 10b-2022

19.10.2022

Odoo-kassaintegraation ensimmäinen versio

Odoo-kassaintegraatio on pilotointivalmis. Ensimmäisessä vaiheessa olemme tuoneet käyttäjille green fee -maksujen ja lisäpalvelujen, esim. autot, maksamisen. Kassaintegraatiopilotti käynnistyy viikolla 42.

Otathan yhteyttä NexGolfin asiakastukeen, mikäli olet kiinnostunut NexGolfin Odoo-kassaintegraatiosta.

Players1st kierrostietojen vienti takautuvasti

Manager-tason tunnuksilla on mahdollista viedä menneitä kierrostietoja Players1stiin, mikä mahdollistaa vertailun kauden alusta. Varausdata liikkuu normaalisti automaattisesti, mutta työkalulla voidaan tarvittaessa korjata tilanne, jos data ei ole siirtynyt.

Menneiden aikojen viennin työkalu löytyy NexGolfissa Päävalikko > Hallinta > Työkalut > Player1st-tietojen manuaalivienti. Työkalussa annetaan aloitus- ja lopetuspäivä, joiden väliltä varausdata halutaan siirtää. Huomioithan, että tiedot viedään päiväperusteisesti ja turvallisuussyistä tiedot voidaan viedä maksimissaan viikko kerrallaan.

Pelaajan Premium-lisenssin ostoon muistutuksia

NexGolfista aktivoidun Premium-kokeilujakson ja ostetun Premium-lisenssin uusiutumiseen on lisätty muistutusviesti. Jatkossa pelaaja saa automaattisesti sähköpostiiinsa muistutuksen, kun hänen NexGolf Premium-lisenssinsä on uusiutumassa tai Premium-kokeilujakso päättymässä.

Versiohistoriaan linkki NexGolfiin

Jatkossa saatte NexGolfin versiohistorian auki suoraan NexGolfin hallinnasta. NexGolfin versionumero toimii pikalinkkinä versiohistoriaan.

Muita pieniä parannuksia

• Mikäli caddiemasteriln tunnuksella on oikeus hyväksyä ja käsitellä jäsenhakemuksia, hänelle näytetään myös NexGolfin päävalikossa tieto käsittelyä odottavista jäsenhakemuksista.
  • Poistettu käytöstä optio rajoittaa pelaajan tasoituskierroksen tuloskortin jättämistä NexGolfiin.