NexGolf-versiotiedote 11-2022

15.11.2022

Klubikorttiin mahdollisuus lisätä etuja

Jatkossa NexGolfin klubikorttiominaisuuteen voidaan määritellä etuja, jotka pelaaja näkee omassa NexGolf-appissaan.

Edut lisätään Klubikortin korttityypin alle Päävalikko > Hallinta > Etukortit. Etu lisätään avaamalla haluttu korttityyppi, jonka alla on Luo uusi etu -painike. Etu tulee näkyviin kaikkiin kyseisen tyyppisiin klubikortteihin. Edulle annetaan voimassaoloaika, joka näkyy myös appissa. App esittää kuluvan vuoden kaikki edut ja nidien voimassaoloajat. Menneitä etuja app ei esitä.

Edulle voidaan asettaa myös koodi, jolla etu voidaan kytkeä tiettyyn ajanvarauksen lähtöaikaan.

Klubikortin hallinta jäsenen tiedoissa aukeaa jatkossa uuteen välilehteen, josta voit lisätä ja poistaa pelaajalta klubikortteja. Edun käyttötieto näkyy myös klubikortin tiedoissa, josta caddiemaster voi tarvittaessa vapauttaa edun uudelleen käytettäväksi.

Käytetty etu voidaan kytkeä ajanvaraukseen edulle määritellyllä yhdistyskoodilla. Koodi syötetään varauksen Etukortti-kenttään, jossa plussaa painamalla tieto listään ja miinusta painamalla poistetaan.

Ajanvarauksessa pääsee pelaajan nimeä klikkaamalla myös tarkastelemaan Etukortit-välilehdellä olemassa olevia etuja ja hallinnoimaan pelaajan korttitietoja. Mikäli pelaajalla ei ole esimerkiksi appia käytössään, voi caddiemaster tarvittaessa asettaa edun käytyksi pelaajan etukortin hallinnasta.

Jotta edut näkyy appissa, tulee olla ladattuna versio 5.1.2 tai sitä uudempi.

Mikäli käytössänne ei ole vielä NexGolfin klubikorttia olkaa yhteydessä NexGolfin-asiakastukeen niin opastamme miten saatte ominaisuuden käyttöön. Klubikorttiominaisuus sisältyy NexGolf Club ja NexGolf Premium Club -lisämoduuleihin.

Muuta

• Teetimen värimaailma on uudistettu yhtenäiseksi NexGolfin kanssa
  • Odoo-kassaintegraatioon uusia ominaisuuksia ja parannuksia
  • Virheen korjauksia