NexGolf-versiotiedote 12-2022

7.12.2022

Odoo-kassaintegraatio

Odoo kassaintegraatioon on tuotu uusia ominaisuuksia. Uudessa versiossa kassaan vientiin on mahdollista sarjakortin ja laskun kautta.

Samalla on parannettu tuotteiden vientiä kassaan kilpailuista ja ajanvarauksesta. Ajanvaraukseen on lisätty Laskut välilehti, joka helpottaa jäsenen laskujen käsittelyä tiskillä.  Laskut-välilehden saa auki ajanvarauksen Pelaajakortilta pelaajan nimeä klikkaamalla. Laskulta voidaan viedä kassaan laskuriveittäin.

Laskut viedään kassaan aina laskuriveittäin, koska laskuriveillä voi olla eri alv-kannat. Laskun voi maksaa osittain kassan kautta valitsemalla vain osan laskun riveistä.

Kassaan maksettu lasku kuittautuu maksetuksi vietyjen rivien perusteella. Tämä tieto tulee näkyviin maksuraportille.

Sarjakortin maksaminen kassaan tapahtuu avaamalla sarjakortti, jonka muokkausnäkymästä löytyy kassaan viennin painike. Kassaan maksetusta sarjakortista jää sarjakortille maksun aikaleima ja tieto, mihin kassaan kortti on maksettu.

Sarjakortti käyttää kassajärjestelmään määritettyjä sarjakortin hintoja.

Ohjekirjasto

NexGolfin ohjekirjasto on uudistettu. NexGolfin vanha tuttu Ohjekirjasto-linkki vie nyt uuteen ohjekirjastoon.

Uudistunut ohjekirjasto on verkossa, jolloin ohjeiden selaaminen ja päivittäminen helpompaa.

Parannuksia ja virheen korjauksia

• Harjoitus- ja tasoituskierroksen syöttöön on lisätty ohje pelaamattoman ja tuloksettoman (nostettu pallo) reikätuloksen syöttämisestä
  • Kilpailuihin lisätty kassan avauspainike, kun Odoo kassa käytössä
  • Jäsen- ja asiakashaun e-laskun haun korjaus