NexGolf-versiotiedote 1B-2024

24.1.2024

Laskujen tietojen otto Finvoice-muodossa

Laskuhausta saa jatkossa otettua laskut Finvoice 3.0 muotoisena siirtotiedostona. Tätä ominaisuutta voi hyödyntää esimerkiksi laskujen siirrossa kirjanpitojärjestelmään.
Laskuhausta voidaan hakea halutut laskut ja tehdä valinta laskuista, joista muodostetaan ZIP-tiedosto Muodosta Finvoice-aineisto painikkeella.
Aineisto sisältää jokaisesta laskusta Finvoice standardin mukaisen tietueen, jollaisia esim. taloushallinnon sovellukset osaavat lukea ja muodostaa niistä laskun.

• Tuplasuorituksen esto asiakkaiden tekemiin NexPay-maksusuorituksiin. Toiminto estää saman maksun viemisen useaan kertaan estäen näin virheelliset tuplasuoritukset.
  • Kilpailujen Kategorioiden hallinnalle oma käyttäjätaso, joka on oletuksena ei. Manager-tunnuksilla tulee antaa kategorioiden hallintaan oikeudet käyttäjätasojen hallinnassa.
  • Menneisiin kilpailuihin ja tapahtumiin ilmoittautumisista ei lähetä ilmoittautumisviestiä
  • Viikonpäivän valitsimiin valitse kaikki -toiminto. Esimerkiksi kertapelioikeustyypin voimassaoloajan viikonpäivävalitsimella voidaan helposti valita kaikki viikonpäivät.
  • Kilpailuihin korjauksia ja parannuksia mm. tulosten julkaisu lisätty Tulokset -välilehdelle ja lähtöjen julkaisu Lähdöt-välilehdelle
  • Maventa ja Finvoice 3.0 tiedostoihin lisätty C/O -tiedon kerääminen laskuaineiston mukaan
  • Pelajaan käyttöliittymän Englannin kielen parannuksia
  • Osakkeen tietoihin on lisätty uusi kenttä Laskutuksen lisätiedot, johon voidaan tallentaa vaikkapa osakkeen laskutukseen liittyviä poikkeustietoja. Laskutuksen lisätiedot -kenttää voidaan päivittää Osaketietojen päivitystyökalulla.
  • Tietoturvapäivityksiä

Vanha ajanvaraus poistettu käytöstä

Vanha ajanvarauksen käyttöliittymä on poistettu käytöstä.
Ajanvarausuudistuksen jälkeen uuden käyttöliittymän rinnalla pidettiin vanhaa ajanvarauskäyttöliittymää. Kaikki kehitys on kuitenkin tehty jo pitemmän aikaa vain uuteen käyttöliittymään. Siirtymäjakson aikana olemme keränneet toiveitanne ja ehdotuksianne ajanvarausnäkymän kehittämiseksi ja kehittäneet ajanvarausnäkymää saamamme palautteen pohjalta.