NexGolf-versiotiedote 3-2024

20.3.2024

Markkinointiluparaportti

Ajanvarauksessa markkinointiluvan antaneet pelaajat voi nyt hakea Raportit alta löytyvällä Markkinointiluparaportilla.
Haulla voi hakea annetulta ajanjaksolta markkinointiluvan antaneiden pelaajien varaukset tai uniikit pelaajat.

Kilpailuihin raportit osio

Kilpailumoduuliin on tuotu uusi Raportit osio, josta löytyy nyt kilpailuiden osallistujaraportti.
Raportilla voidaan hakea osallistujatietoa erilaisten hakuehtojen avulla mm. menneiltä kausilta. Hakutuloksia voidaan rajata ajankohdan, kilpailutyypin, sukupuolen, järjestäjän, iän ja tasoituksen mukaan.

Otamme vastaan toiveitanne kilpailuista tarvittavista raporteista.

Ilmoitus vahvistamattomista pelioikeusilmoituksista

Pelioikeusilmoituskysely nostaa osakkaiden tekemät pelioikeusilmoitukset ja hallinnan käyttäjä voi vahvistaa ilmoituksen ja samalla vaihtaa tarpeen vaatiessa pelioikeutetun käyttäjäryhmän oikeaksi. Pelioikeusilmoitusraporttiin on tuotu omianisuus, jolla korostetaan kuluvan kauden vahvistamattomat ilmoitukset. Päävalikon saa päälle ilmoituksen vahvistamattomista pelioikeusilmoituksista Seuran asetuksista löytyvällä valinnalla "Näytä ilmoitus hyväksymättömistä pelioikeusilmoituksista".

Korjauksia ja parannuksia

• Paikanpäältä varattavat ajat on mahdollista asettaa vapautumaan x-minuuttia ennen aikaa juoksevasti. Asetuksen käyttöönotto tapahtuu kentän asetuksista.
  • Ajanvarauksen valitse kaikki lähdöt -valinta on tuotu kelluvaksi valinnaksi ajanvarausnäkymän navigointipalkkiin.
  • Pelilippuhakuun tuotu yhteenveto haetuista lipuista.
  • Takaisin-painikkeen toiminnon parannuksia eri sivuille.
  • Käyttäjähakuun lisätty hakuehto "yritys", joka löytyy lisäehdoista.
  • Tapahtumat asetettu luomaan oletussarja automaattisesti, jos tapahtumassa on internetilmottautuminen käytössä.
  • Pelajan käyttöliittymälle korjattu kilpailun ilmoittautumisten alkamis- ja päättymisajan tarkkuus.
  • Kielistyskorjauksia.