NexGolf-versiotiedote 4-2024

17.4.2024

Uusia NexPay-maksutapoja

NexPay maksaminen on tähän asti ollut mahdollista Paytrailin kautta NexPayhin tallennetulla maksukortilla (Visa/Master). Uusimman version myötä olemme saaneet NexPayhin lisää maksuvaihtoehtoja, jotka mahdollistavat mm. maksujen jakamisen pienempiin eriin maksajan toimesta. Uudet maksutavat tuottaa edelleen Paytrail, joten maksutavat ovat heti käytössänne. Maksujen tilitys tapahtuu teille vanhaan tapaan automaattisesti Paytrailin toimesta.

Uudet NexPay-maksutavat ovat:

• Pankkimaksut: Aktia, Danske Bank, Handelsbank, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-pankki, Säästöpankki, S-pankki ja Ålandsbank.
  • Mobiilimaksut: MobilePay, Siirto ja Pivo
  • Korttimaksut: Visa, Visa Debit, Visa Electron, Mastercard, Debit Mastercard
  • Lasku ja osamaksut: OP-lasku, OP-tililuotto ja Walley

Uudet maksutavat ovat tarjolla heti maksettavissa maksuissa, joita ovat laskun maksu NexGolfissa, kilpailumaksun maksaminen NexGolfissa ja Teetimessä, greenfee-maksaminen NexGolfissa. Teetime.fi greenfee-maksamisessa Ennakkomaksajan etuhinta, Tarjous ja Äkkilähtö tarjoavat uudet maksutavat maksuvaihtoehtoina, sillä niiden maksu suoritetaan heti varauksen teon yhteydessä.

Kaikki ajastetut maksut tapahtuvat jatkossakin NexPayhin tallennetulla maksukortilla. Ajastettuja maksuja ovat pelaajien ostamat Premium-lisenssit ja Teetime.fi-palvelun Päivän hinta. Pelaaja voi vanhaan tapaan tallentaa NexPayhin maksukortin. Lisätietoja NexPay- käyttöehdoista.

Uudet maksutavat ovat käytössä webissä ja mobiilisovelluksessa, eivätkä vaadi korttitietojen tallentamista omiin tietoihin. Pelaajien tulee päivittää NexGolfin-mobiilisovellus uusimpaan versioon, jotta maksutavat tulevan käyttöön mobiilisovellukseen.

Transaktiotapahtumien perusteet päivittyvät asiakkaan eduksi

Aiemmin transaktiotapahtuma on muodostettu pelaaja- ja maksurivikohtaisesti. Jatkossa transaktiotapahtuma muodostuu ostotapahtumakohtaisesti. Esimerkiksi neljän pelaajan greenfee-maksusta muodostuu jatkossa vain yksi transaktiotapahtuma aiemman neljän sijaan.

Muutoin transaktiopalveluiden hinnoittelu pysyy ennallaan.

Muutoksia e-laskujen tilaussanoman käsittelyyn

E-laskun tilaus tapahtuu verkkopankissa asiakkaan toimesta jäsen- tai asiakasnumerolla. Parantaaksemme e-laskun tilaamisen varmuutta ja tietoturvaa, olemme lisänneet RI-sanoman tarkistukseen asiakkaan sukunimen varmennuksen. Näin estämme esimerkiksi asiakkaan näppäilyvirheestä johtuvan virheellisen e-laskutilauksen kytkeytymisen. Käytännössä pankista tulevan RI-sanoman mukana kulkevan asiakkaan sukunimen on täsmättävä NexGolfin asiakastiedoissa olevaan sukunimeen.

Tarvittaessa asiakaspalvelumme voi tarkastaa virheellisen sanoman tiedot Maventa-tililtä, kun tiedossa on ajankohta tilauksesta.

Uusia ominaisuuksia

• Asetus, jolla voidaan vaatia, että varaajan on oltava mukana varaamassaan ajassa.
  • Useita tietoturvapäivityksiä mm. mahdollisuus asettaa salasanaan isompi merkkimäärä.